System B2B (business-to-business) K2online wspomaga współpracę przedsiębiorstwa z jego partnerami handlowymi.
Dzięki funkcjom wspierającym handel w firmie jest lepiej zorganizowany, absorbuje mniejszą liczbę pracowników, umożliwia kontrahentom sprawniejsze kupowanie towarów i usług.
System B2B K2online tworzą serwisy internetowe przeznaczone dla:
Partnera – składanie i monitorowanie zamówień bezpośrednio przez partnerów, kontrola rozrachunków
Handlowca przedsiębiorstwa – składanie zamówień przez handlowca w imieniu partnera lub kontrahenta
Celów administracyjnych – konfiguracja ustawień, definiowanie promocji, aktywnych sprzedaży itp.
Integracja systemu B2B z rozwiązaniami informatycznymi partnerów handlowych przez wymianę danych w formacie EDI pozwala na pełną automatyzację, choć wymaga dodatkowych działań wdrożeniowych.
System B2B K2online jest przystosowany do ścisłej współpracy z systemem ERP, który obsługuje wszelkie zadania realizowane wewnątrz firmy.
Dostępność platformy online 24/7/365
Podstawowe funkcje systemu B2B K2online realizują następujące zadania:
- Obsługa sprzedaży towarów partnerom.
- Ustalanie oferty cenowej dla partnerów.
- Ustalanie poziomu dostępnych zapasów.
- Ustalanie salda w rozliczeniach z partnerem.
- Automatyczne przyjmowanie zamówień.
- Informowanie pracowników magazynu o terminie dostawy towarów.
- Automatyczne wystawianie dokumentów.
- Informowanie o możliwości sprzedaży towarów
- Proponowanie towarów z mniejszą rotacją.
- Szacowanie możliwości sprzedaży towarów.
- Rejestrację kontaktów z partnerami (spotkania, negocjacje, zawierane umowy).
- Prezentację kontaktów z partnerami w formie raportów.
- Rejestrowanie działań handlowców.